Lâmina Demoníaca

Fonte: Dota 2 Wiki
Globeicon.png

Para o item dentro do jogo, veja Lâmina Demoníaca.
Lâmina Demoníaca
Cosmetic icon Demon Shard.png
Cosmético
Doom icon.png
Doom
Raridade: Mítico
Tipo: Arma

Estilhaçada durante a batalha cataclísmica nos Portões do Paraíso, a Lâmina dos Mundos caiu em milhares de pedaços. Contrabandeado de volta até as forjas do inferno, o fragmento maior foi então restaurado e as runas na sua superfície foram alteradas, agora mostrando o seu novo nome, Lâmina Demoníaca.
Criador
Publicado
Origem

Este item podia ser obtido na qualidade Genuíno comprando a Espada da Lâmina Demoníaca de WETA Workshop. Foi inspirado por um item dentro do jogo, a Demon Edge icon.png Demon Edge.

Personalizações[editar]

Personalização Tipo Pré-visualização
Ambiente Efeito Demon Shard Ambient.gif

História adicional[editar]

When the Mad Moon tore asunder, and the Ancients plunged to earth, splinters of the Nemesis Stones lay fallen to be found by anyone who had the fortune (whether this proved good or ill). The Demon-Smith Abzidian laid claim to two such fragments, and from them forged the Demon's Edge: Her blade a singing shard of Radiant ore, her hilt of Direstone cunningly carved. But once the weapon was complete, he learned to his chagrin that only a Hero can handle her. In testing her edge, the Demon-Smith Abzidian slew himself! Since that day, Demon Edge has passed from hand to hand, though only a hero may carry her for long. For in this single weapon, the warring Ancients vie. What lesser mortal can hope to wield such power?

Galeria[editar]

Veja também[editar]

Links externos[editar]