AegisOfChampions.png
Entre no nosso discord.

Juggernaut/Habilidades antigas

Da wiki Dota 2 Wiki

Omnitalho (pré-7.20)
Omnislash icon.png
Habilidade
Unidade-alvo
Afeta
Inimigos / Em si mesmo
Em inglês: Omnislash (Pre 7.20)
Salta até a unidade inimiga alvo com um ataque devastador e, em seguida, corta outras unidades inimigas próximas, causando 200-225 de dano por corte, além de ficar invulnerável durante os golpes.
Animação de uso: 0,3+0
Alcance de uso: 350
Raio do golpe: 425
Intervalo entre golpes: 0,4
Número de golpes: 3/6/9 (Talento 8/11/14) (Aprimorável pelo Cetro de Aghanim. 6/9/12, Talento 11/14/17)
Dano mínimo por golpes: 200
Dano máximo por golpes: 225
Cooldown: 130/120/110 (With Aghanim's: 70)
Mana: 200/275/350
Aghanim's upgrade: Aumenta o número de cortes e diminui o intervalo entre usos.
Bloqueado parcialmente pela Esfera de Linken. Only the very first slash of the cast is blocked.
Modificadores
Efeito positivo Omnislash: não é dissipável.
Efeito positivo Omnislash Invulnerability: não é dissipável.
"Os frutos da disciplina; com a prática, vem a força."

Observações:

  • Esta habilidade foi reformulada no  Omnitalho atual na atualização 7.20.
  • Turns Juggernaut invulnerable and spell immune for the whole duration.
    • Unlike other sources of spell immunity, Omnislash does not dispel any buffs and debuffs.
  • Golpeia em intervalos de 0,4 segundo, começando imediatamente ao usar, resultando em uma duração máxima de 0,8/2/3,2 (Talento 2,8/4/5,2) (Aprimorável pelo Cetro de Aghanim. 2/3,2/4,4, Talento 4/5,2/6,4) segundos.
  • Pode saltar em unidades invulneráveis, no entanto, visto que causa dano físico, os alvos invulneráveis (e forma etérea) não sofrem o dano.
  • Se não há alvos validos no alcance, Omnitalho termina prematuramente.
  • On each slash, Juggernaut is positioned at the opposite side of the target from Juggernaut's position, facing the target.
    • The slash radius is centered around Juggernaut, not around the current target.
  • Juggernaut can perform attacks, cast spells, and use items during Omnislash, however,  Fúria da Lâmina is inactive for the duration and cannot be cast.
    • During Omnislash, Juggernaut does not need to turn in order to cast targeted spells or items.
  • Juggernaut is issued to attack his current slash target on each jump, causing other orders to get canceled each time.
    • If Juggernaut's attack time is lower than 0.4, he can perform at least one attack between each slash.
  • Pode causar até 600–675/1200–1350/1800–2025 (Talento 1600–1800/2200–2475/2800–3150) de dano (antes das reduções).
  • Any valid target, except Roshan icon.png Roshan, which is not under control of a player is instantly killed when slashed.
    • Kills such units by dealing pure damage equal to their health, flagged as HP Removal.
  • Provides 200 radius flying vision lasting 1 second on each slash around the current target.
  • Recasting Omnislash while the previous cast is still active has no effect, wasting the mana and cooldown.
  • Centers the player's camera perspective on Juggernaut, following his position during Omnislash.