AegisOfChampions.png
Entre no nosso discord.

Arsenal

Da wiki Dota 2 Wiki
Globeicon.png

Este artigo é sobre a exibição de uma interface. Para ver um banco de dados completo dos itens equipáveis, veja itens cosméticos.
Um arsenal lotado.

Arsenal é a interface do cliente para itens cosméticos no inventário Steam. It can be sorted and searched via keywords or customizable filters. Steam items (Steam Trading Cards, Dota 2 Invites) will not be placed in the Armory, but in the Steam section of the Steam inventory. Items in the Armory can be directly listed to the Steam Market, and Market information regarding items can be viewed in the item tooltip.

Tamanho[editar]

  • Um arsenal padrão tem 10.000 espaços.
  • O tamanho do arsenal pode ser aumentado ao comprar um Expansor de Arsenal, que fornece à conta um adicional de 240 espaços (4 páginas).
    • O tamanho do arsenal pode ser aumentado até 34.000.
      • Para alcançar isso, precisa usar 100 expansores de arsenal em um arsenal padrão.

Filtros[editar]

The armory can be filtered down to specific categories of items, which are saved to provide easy searching. Many filters are provided by default, including Rare Items, Couriers, Wards and Keys and Treasures; however the player can edit these or create their own, whenever they choose, and can be as specific as desired. Other filters include if the items is Inscribed, or even if the item contains a specified word in its description.

Not including 'All Items' filter, you can only make 8 editable filters in total.

Gifting[editar]

The gift wrapping interface

Gifts can be sent to a friend by right-clicking an item and selecting the Gift Wrap option. This will create a Presente Embrulhado containing the item.

Restrições[editar]

Wrapped Gift/Restrições

Code Redeeming[editar]

Codes from certain promotional merchandise can be redeemed at the Armory for in-game items.

Item Recycling[editar]

This feature is only available during certain events. It allows players to exchange unwanted items for rewards.

Histórico de atualizações[editar]

  • Arsenal era chamado de Mochila.
  • Excluir um item no arsenal concedia uma pequena chance de receber outro item de maior raridade.
Atualização
Descrição
  • Aumento do tamanho padrão (de 1080 para 10000).
  • Aumento do tamanho máximo (de 24000 para 34000).

Veja também[editar]