AegisOfChampions.png
Entre no nosso discord.

Ancient Apparition/História

Da wiki Dota 2 Wiki
Ancient Apparition minimap icon.png Kaldr
Kaldr, o Ancient Apparition, é uma imagem projetada de fora do tempo. Ele sai do vazio frio e infinito que precede e aguarda o fim do universo. Kaldr é, Kaldr foi, Kaldr será... e o que percebemos, poderoso como parece a nós, não passa do mais fraco eco desbotado do verdadeiro e eterno Kaldr. Alguns acreditam que enquanto o cosmos envelhecer e aproximar-se dos seus momentos finais, a luz e o poder do Kaldr também se intensificará – que o Ancient Apparition tornará-se mais jovem e forte à medida que o fim da eternidade se aproxima. O seu punho de gelo tornará toda a matéria estática, a sua imagem lançará uma luz terrível demais para se ver. Não mais uma aparição!
Ancient Apparition
Associado com
Heróis:Crystal Maiden minimap icon.png Crystal Maiden
  • Segundo Monkey King, Kaldr tem uma queda pela Rylai e deseja convidá-la para sair em um encontro.[1]
  • Apenas Kaldr conhece o destino que aguarda o universo quando chegar a hora do grande equilíbrio.[2]

Amizades e rivalidades[editar]

Aliados encontrando Ancient Apparition

  • ▶️ Underlord minimap icon.png r We will bring a storm of ice and flame upon them!
  • ▶️ Dark Willow minimap icon.png r You're not much of a people person, are you.
  • ▶️ Dark Willow minimap icon.png r I'm not sure if the shivers I'm feeling are nerves, or just being around you.
  • ▶️ Enigma minimap icon.png r You mistake me Apparition. I am more than you know.
  • ▶️ Enigma minimap icon.png r Ancient Apparition: an elemental in service to the Fundament.
  • ▶️ Kunkka minimap icon.png r Apparition, with you by my side I'll live to be an ancient mariner!
  • ▶️ ▶️ Monkey King minimap icon.png r Listen ghost, if you're ever gonna ask the Crystal Maiden out on that date, you better start working on those ice puns.
  • ▶️ ▶️ Monkey King minimap icon.png r Here's the plan: you freeze 'em, and I'll smash their face in.
  • ▶️ Pangolier minimap icon.png r Are you brighter than you were yesterday?
  • ▶️ Pangolier minimap icon.png r Does anything surprise you anymore, Kaldr?
  • ▶️ Puck minimap icon.png r Excellent, an apparition of exceptional age. What I wonder can it teach me.
  • ▶️ Tusk minimap icon.png r So are you supposed to be some kind of ice ghost?

Inimigos encontrando Ancient Apparition

Inimigos matando Ancient Apparition

  • Alchemist minimap icon.png I always wondered what you'd get if you melted Apparition down.
  • ▶️ Bane minimap icon.png When your blood runs cold, you can blame it on me.
  • ▶️ Brewmaster minimap icon.png I prefer my spirits in liquid form.
  • ▶️ Brewmaster minimap icon.png Time for a cold one.
  • ▶️ Centaur Warrunner minimap icon.png When ice meets blade, ice loses.
  • ▶️ Clinkz minimap icon.png Ice is no match for fire.
  • ▶️ Clinkz minimap icon.png Naught but steam!
  • ▶️ Crystal Maiden minimap icon.png Old, cold and busted.
  • ▶️ Dark Willow minimap icon.png r You never should've stuck your nose in my business, Kaldr.
  • ▶️ Enigma minimap icon.png You have been too long in the cold.
  • ▶️ Enigma minimap icon.png You should not fight your betters.
  • ▶️ Enigma minimap icon.png You are beneath me.
  • ▶️ Jakiro minimap icon.png A respectable chill, Apparition, but put some fire in it next time. More ice, too.
  • ▶️ Keeper of the Light minimap icon.png Ancient you were, dead you are.
  • ▶️ Medusa minimap icon.png Ice cracks, the same as stone.
  • ▶️ ▶️ Monkey King minimap icon.png r You think you're the first spirit I've dealt with?
  • ▶️ Pangolier minimap icon.png r Not ancient enough, it appears, to know better.
  • ▶️ Pangolier minimap icon.png r You require a bit more fire in your belly to take me on.
  • ▶️ Phoenix minimap icon.png Chirp!
  • ▶️ Rubick minimap icon.png Thaw and shatter.
  • ▶️ Spectre minimap icon.png Death's cold embrace.
  • ▶️ Storm Spirit minimap icon.png Mm, Spirit, Apparition…they're nothing alike.
  • ▶️ Tiny minimap icon.png Nothing personal, Ancient. Some of my best friends are fossils.
  • ▶️ Tusk minimap icon.png Did you know that I shatter ice with my fists for fun?
  • ▶️ Winter Wyvern minimap icon.png You're the ice cold wind beneath my wings.

Outros

  • ▶️ Oracle minimap icon.png r You shall almost certainly exhale your last in an icy blast.

Referências[editar]

  1. Resposta do Monkey King: ▶️ Listen ghost, if you're ever gonna ask the Crystal Maiden out on that date, you better start working on those ice puns.
  2. Descrição do Núcleo Estilhaçado.